בלוג

שתפו

תמר פלג

כתיבה- כשהייתי קטנה אהבתי מאד ספרים והחלטתי שכשאהיה גדולה אהיה סופרת. עד היום אני שומרת את מחברת הסיפורים הראשונה שלי שפתחתי בכתה ב'… מאז זרמו מים רבים בנהר החיים הפתלתל שלי, וכיום, מלבד הכתיבה הקבועה ב"יומן הבקר" שלי,  אני כותבת בקביעות בנושאים הקשורים לפרשות השבוע ממבט פסיכו-רוחני, ובנושאים הקשורים למערכות יחסים ומעלה לפייסבוק, לבלוג, לאסופות סיפורים דיגיטליות ולאחרונה מקדמת כתיבת ספר,החלום קורם עור וגידים..

נשארים מעודכנים

שווה קריאה

היום אני רוצה לחגוג את הניצחונות שלי!

כך היא אמרה בחיוך כשהגיעה לפגישה השבועית איתי.

הנחיתי אותה לסמן בבדים צבעוניים את הניצחונות ולהצהיר מהם:

  1. השבוע קיבלתי מחמאות מהמפקח בעבודה שלי,
  2. הצלחתי לקיים שיחה מאתגרת עם אמא שלי והיא הקשיבה לי עד הסוף
  3. הצלחתי לתקשר באופן ברור לבן הזוג שלי ממה אני לא מרוצה במערכת היחסים שלנו.

וזה הכול בזכות העבודה שאני עושה כאן איתך, בעזרת תרגילי האימון בפסיכודרמה ובעזרת "שעורי הבית" שאת נותנת לי לכתוב.

אני כל כך מתרגשת לשתף אתכם בסיפור של M כי לפני חצי שנה זה לא היה מובן מאליו.

כשפגשתי לראשונה את M היא הייתה במצב ירוד: היא הרגישה כעס ותסכול שאינה חיה את החיים שהיא רוצה ואינה ומשיגה את מה שהיא רוצה אלא יותר מתפשרת על החיים (על בן הזוג שהיא אתו, על העבודה שלה, ועל הקול האותנטי שלה בעיקר במערכות יחסים בחייה) נדמה היה לה שכולם סביבה מצליחים יותר ממנה והיא שפטה את עצמה ללא רחמים.

 

ועכשיו היא נמצאת במקום אחר לגמרי.

היא זוכה להצלחה ולהכרה בעבודה שלה והיא נהנית מהעשייה שלה, היא מצליחה לתקשר את הרצונות והציפיות שלה בקשר הזוגי, והיא הצליחה לנהל שיחה מאתגרת עם אמה לשביעות רצונה המליאה. בנוסף היא מדווחת שהיא מצליחה לזהות כשהיא מופעלת ומגיבה מתוך "המקום הפצוע" שלה ולגלות חמלה כלפי עצמה במקום להצליף בעצמה ולשפוט את ההתנהגות שלה.

אני כל כך גאה בה וזה גם מה שנותן לי את המרץ להמשיך בשליחות שלי- לחבר אנשים למרחבי התודעה ולאפשר להם לחולל שינוי במערכות יחסים שלהם עם עצמם ועם אחרים.

 

התמונה עבודתה על האומנית והיוצרת אורלי אלעד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *