בלוג

שתפו

תמר פלג

כתיבה- כשהייתי קטנה אהבתי מאד ספרים והחלטתי שכשאהיה גדולה אהיה סופרת. עד היום אני שומרת את מחברת הסיפורים הראשונה שלי שפתחתי בכתה ב'… מאז זרמו מים רבים בנהר החיים הפתלתל שלי, וכיום, מלבד הכתיבה הקבועה ב"יומן הבקר" שלי,  אני כותבת בקביעות בנושאים הקשורים לפרשות השבוע ממבט פסיכו-רוחני, ובנושאים הקשורים למערכות יחסים ומעלה לפייסבוק, לבלוג, לאסופות סיפורים דיגיטליות ולאחרונה מקדמת כתיבת ספר,החלום קורם עור וגידים..

נשארים מעודכנים

שווה קריאה

זה אחד הכלים האהובים עלי וכמה שהוא פשוט.

בעזרתו אני מצליחה להתחבר למקומות במעמקי נפשי מבלי לברוח, לגלות דברים על עצמי שהסתתרו מעיני שהתבוננות בהם ממקום חדש ויצירתי עוזרת לי לעלות לקומה הבאה במודעות שלי.

אני בטוחה שגם את, כמו רוב האנשים, לא ממש אוהבת להתבונן במקומות הללו כי רובנו אוהבים להתמקד בפנים היפות של עצמנו.

אבל איך נגדל, נצמח ונרחיב את המודעות שלנו נשתחרר משעבוד לדפוסי האוטומט?

מאז שאני נעזרת בו, אני מצליחה לשחרר מחשבות שמרעישות לי בראש, להתחבר ליצירתיות שלי, לארגן את סדר היום שלי, ולשתף עם העולם את מה שיש לי לחלוק איתך.

גם אנשים שאני מנחה מדווחים על טרנספורמציה בחיים שלהם בזכות עבודה שהם עושים עם הכלי הפשוט הזה. לכלי הזה קוראים כתיבה רפלקטיבית.

כתיבה רפלקטיבית היא כתיבה שמעוררת בכותב שיקופים למצבים בחייו האישיים, מניעה בתוכו מקומות שהיו קפואים או ש"נשכחו", מעלה אותם למודעות בדרך יצירתית ומוגנת. לרוב זה קורה באמצעות הנחיה של המנחה, שנעזרת ביצירות ספרות (שיר, סיפור) ובשאלות מכוונות.

התוצאה היא התבוננות מעמיקה לתוך עצמך שמגבירה את המודעות ומאיצה תהליכי ריפוי וצמיחה אישיים, גילוי רבדים בתוכך שהיו נסתרים מעינייך בדרך מוגנת, עוקפת הגנות ויצירתית.

אם את רוצה לקבל טעימה ולהתנסות בקטנה, הצטרפי ל ״אתגר הכתיבה״:

3 ימים שבהם ניפגש בכל יום בזום, לחצי שעה של התנסות קצרה בכתיבה רפלקטיבית עם סיפור המסגרת של גן-עדן,

האתגר אינו כרוך בתשלום אך מחייב הרשמה. צרי איתי קשר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *