בלוג

שתפו

תמר פלג

כתיבה- כשהייתי קטנה אהבתי מאד ספרים והחלטתי שכשאהיה גדולה אהיה סופרת. עד היום אני שומרת את מחברת הסיפורים הראשונה שלי שפתחתי בכתה ב'… מאז זרמו מים רבים בנהר החיים הפתלתל שלי, וכיום, מלבד הכתיבה הקבועה ב"יומן הבקר" שלי,  אני כותבת בקביעות בנושאים הקשורים לפרשות השבוע ממבט פסיכו-רוחני, ובנושאים הקשורים למערכות יחסים ומעלה לפייסבוק, לבלוג, לאסופות סיפורים דיגיטליות ולאחרונה מקדמת כתיבת ספר,החלום קורם עור וגידים..

נשארים מעודכנים

שווה קריאה

פגישה "מקרית" שחוללה טרמספורמציה במערכת יחסים

פגישה "מקרית" עם אברהם אבינו שחוללה טרמספורמציה במערכת יחסים שלי
הבחירה היתה מקרית.
על הכיסא של כל משתתף היה פתק הפוך, ועליו נכתבה סיטואציה שנבחרה מתוך הסיפור. ואני ישבתי נדהמת מול ה״מקריות״!

הסיטואציה שקיבלתי היתה להיכנס לתפקיד של אברהם אבינו ששמע את קול אלוהים אומר לו ״לך לך מארצך״ כשאני בדיוק עשיתי את ה״לך לך״ שלי: 
עזבתי את ישראל ובאתי לחיות בארה״ב.

זה קרה בסדנה הראשונה שהשתתפתי בה בקורס שהנחה ד״ר פיטר פיצלה מייסד השיטה, שהפך לימים למורה ולמאמן שלי לביבליודרמה.
בהמשך הוא הנחה אותי בתפקיד אברהם, להגיע לאבי תרח ולספר לו על החלטתי לעזוב את הארץ, בידיעה שתרח כבר היה איש זקן, ומשמעות הפרידה הזו היא – שלא אראה אותו שוב..
מה שזה חולל בתוכי קשה לתאר. 

הגעתי לארה״ב מסיבות משפחתיות אבל היה לי מאד חשוב לשמור על הפרטיות והמרחב האישי שלי וחיפשתי עבודה בכל מקום בארה״ב אבל מצאתי מישרת הוראה בעברית רק באוניברסיטת GWU, בסמוך למקום מגוריה של אמא שלי, וחוויתי קונפליקט בשל כך (לא רציתי להישאב לדרמות משפחתיות והייתי קנאית לאינדיבידואליות שלי). 

הסדנה הזו עזרה לי לעשות ״ריפריימינג״ לשהייה שלי בקירבה גיאוגרפית כה גדולה לאימי. חוויתי על גופי בתפקיד אברהם הנפרד מאביו תרח את חלון ההזדמנויות שניתן לי לחיות לידה( היא היתה בת 81 כשהגעתי לארה״ב), ובאמת בשנים שחייתי שם הקשר בינינו התהדק ועבר טרנספורמציה, וזה התחיל באותו סשן של ביבליודרמה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *