בלוג

שתפו

תמר פלג

כתיבה- כשהייתי קטנה אהבתי מאד ספרים והחלטתי שכשאהיה גדולה אהיה סופרת. עד היום אני שומרת את מחברת הסיפורים הראשונה שלי שפתחתי בכתה ב'… מאז זרמו מים רבים בנהר החיים הפתלתל שלי, וכיום, מלבד הכתיבה הקבועה ב"יומן הבקר" שלי,  אני כותבת בקביעות בנושאים הקשורים לפרשות השבוע ממבט פסיכו-רוחני, ובנושאים הקשורים למערכות יחסים ומעלה לפייסבוק, לבלוג, לאסופות סיפורים דיגיטליות ולאחרונה מקדמת כתיבת ספר,החלום קורם עור וגידים..

נשארים מעודכנים

שווה קריאה

חג חנוכה הוא הזדמנות נהדרת לעבוד עם הנרות, עם החושך והאור, ועם שאר הסמלים של החג לעבודה של פנימיות הנפש.

מה יכול לסמל נס חנוכה בתהליך עבודת המודעות עם אור וחושך?

אור מזוהה עם הכרה ברורה, עם חווית ידיעה. חשך מזוהה עם הלא מודע והבלתי נודע.

כדי להדליק את החנוכייה בנפש צריך שיהיה חושך, צריך להכיר בו, וצריך שתהיה אמונה. צריך לב פתוח לנפלאות.

הבאת האור אל החושך מחוללת נס של מודעות, אנחנו הופכים את חווית אי הידיעה לידיעה, את הבלתי מודע-למודע, ואנחנו מתעוררים לרמת תודעה גבוהה יותר.

במישור הנפשי הנס האמיתי של חנוכה הוא נס ההתעוררות הפנימית של האדם להכיר בטבע האמיתי שלו, להכיר, במי שהוא באמת ובכוח העצום הטמון בכך.

(אוהד אזרחי/חגיגה עמ' 113)

וכדאי לשים לב מה עוזר לשמש שבי להידלק להדליק?

מה מאפשר לי-לך- לכל אחד מאיתנו להדליק אור ותקווה ואמונה ולצאת ממצבים חשוכים? ומה אני עושה על מנת לזכות במודעות ולחולל את נס ההתעוררות הפנימית?

מה שמדליק את השמש שלי ומניע אותי לפעול בעולם הוא הצורך לעזור לאנשים להתחבר פנימה אל המהות של עצמם, לעורר את המודעות ולהצמיח אותה קדימה, לחולל שינוי שהם כמהים לו במערכות יחסים שלהם עם עצמם ואחרים.

אני מאמינה שככל שיותר אנשים יעברו את התהליך הם ייצרו אדוות של שינוי בסביבתם וכך גם החברה שאנו חיים תהפוך איכותית יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *